2013. március 26., kedd

Kalauz:)

Megvannak a "nyertesek", akik a Kalauz boríatójára kerülnek.:)
Gratulálok Nekik!:)



Az SzJG nem csak egy könyv! Egy család, amibe te és én is beletartozunk és bele fogunk tartozni örökké! Somlyai Mira

-Jellemezd magad egy szóval!
-SzJGer. 
Szeles Dorottya Loretta

SzJG kalauz???Jegyeket, SzJG-ket kérem ellenőrzésre felmutatni!!! Cseuz Ildikó

Először én olvastam, aztán apa, utána anya, végül a tesóm. A kutyáink sajnálhatják, hogy nem tudnak olvasni. Antal Boglárka

Azt hiszem nem túlzok ha azt mondom hogy az SzJG megváltoztatta az életem. Így mindenki nevében csak annyit mondanék: #szeretjükazírónőnket Heszberger Timi

Róluk olvasni olyan, mint velük lenni. És én mindennél jobban szeretek velük lenni.... Abonyi Dóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése