2013. június 16., vasárnap

Közlemény

Sziasztok!:)

Egyik olvasómtól, Black Fairy-től kaptam ezt a DÍJAT, amit itt is szeretnék megköszönni Neki!:)

Szabályok és Válaszok:

1. Tedd ki a képet!

2. Írj 11 dolgot magadról!

☺9 éve zongorázok, jövőre kezdem az utolsó évet.
☺Van egy kutyám, Tappancs, négy macskám és kettő teknősöm. Ez azért is érdekes, mert kiskoromban apukám nagyon ellenezte, hogy bármilyen háziállatunk legyen. Azt mondta, vagy ő, vagy az állatok. Végül sorjába "jöttek" a házi kedvencek, és apukám is maradt.:D
☺Undorodom a pókoktól, ha egyet meglátok, sikítófrászt kapok. Nem azért félek tőlük, mert megcsíp, hanem egyszerűen a látványa...brrr...:D  
☺Imádom a vígjátékokat, viszont a horrokat, sci-fiket és a thrillereket nem szeretem.
☺Megemlítem azt is, hogy kiráz a hideg a csöpögős, romantikus filmektől, de a Titanic nekem örök kedvenc.:)
☺Kiskoromban gyűjtöttem a színes, mesefigurás szalvétákat, még mind meg van, nagyon örülök, hogy nem dobtam ki, amikor már abbahagytam a gyűjtögetést.:)
☺Barátnőm többször is volt Párizsban, és rengeteg képet mutatott, meg hozott szuveníreket. Azóta rajongok Párizsért.
☺Az iskolában nem szeretek suliköröket futni, viszont szabadidőmben szoktam futni a kutyámmal.
☺Nem igazán szeretem az online szerepjátékokat, de van egy, amit imádok. Ez a Star Stable Online.:)
☺Imádom a karkötőket, suliba ritkán hordok, de ha városba vagy bárhova megyek a barátaimmal, akkor felveszek néhányat.
☺A csokikat egyszerűen imádom, ahogy a cukrokat is, de a csokis tortát egyáltalán nem bírom megenni. Inkább a gyümölcsös tortákért vagyok oda. 

3. 11 kérdés megválaszolása

- Kedvenc színed, ami inspirál?
A narancssárga, mert boldogságot, energiát és életvidámságot sugároz.

- Miért szeretsz blogolni?
Mert szeretek írni ilyen szempontból. És mert szeretek megosztani híreket, képeket az SzJG rajongókkal.

- Milyen könyveket szoktál olvasni/melyik a kedvenced?
Leginkább ifjúsági regényeket. A kedvenceim közé tartozik a Szent Johanna Gimi, a Marley meg én, a Holdfény és a Hivószó.

- Milyen hobbijaid vannak?
A szabadidőmben szeretek a barátaimmal lenni, rajzolni, olvasni, zongorázni(filmzenéket), canicrossozni, kutyát tanítani, nézek egy sorozatot is, és játszok a Star Stable-lel.

- Van valami olyan dolog, ami nagyban befolyásolta a személyiségedet?
Hmm...most így hirtelen nem tudok mit kiemelni, de biztos van ilyen, csak nem vettem észre.:)

- Van valami rossz szokásod?
Sok dolgot túlkomplikálok és néha türelmetlen vagyok.

- Mi a kedvenc együttesed?
Külföldiek közül az LMFAO, magyarok közül pedig a Children of Distance.

- Ha egy napra életet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért?
Ezen még nem igazán gondolkodtam, mert jól érzem magam a bőrömben, de ha nagyon muszáj választani, akkor Szabó Zsófival cserélnék egy napot, és egyáltalán nem azért, mert sztár, hanem azért, mert magabiztos, pozitív életszemléletű és mindenkinek jó példát mutat.(legfőképp a sportban és az egészséges életmódban)

- Szereted a testékszereket/esetleg van testékszered?
Szerintem jól néznek ki, de soha nem viselnék testékszert. Ebből az következik, hogy nincs testékszerem.:)

- Mi az, ahova sehova nem indulsz el?
Mobil nélkül sehova nem indulok el. A bérlet és a pénz helyzettől függ.

- Mi a kedvenc virágod/milyen virág lennél?
Nincs kedvenc virágom, mindet szeretem valamiért, de ha választani kell, akkor az aranyeső.

4. 11 kérdés
  1. Melyik a kedvenc filmed?
  2. Van valamilyen fóbiád?
  3. Szerinted mitől jó egy zene?
  4. Mi a legnagyobb álmod?
  5. Piercing vagy tetoválás? 
  6. Mi a kedvenc állatod?
  7. Milyen egy jó barát?
  8. Milyen nyelvet tanulsz?
  9. Kitől vagy mitől kapsz ihletet?
  10. Hazudtál már azért, hogy valaki jobban érezze magát?
  11. Melyik országba/városba szeretnél eljutni?

5. 11 ember, akinek továbbadom

Most pedig megyek, szólok a bloggereseknek(☺), hogy kaptak tőlem díjat.:)













5 megjegyzés: