2014. február 21., péntek

Akkor szakítsunk részlet :)

– Lia, kezdesz horrorisztikus lenni. Megijesztesz – meredt összevont szemöldökkel a kamerába Eszti.
– Hogy mondod? – húztam össze a szemem.
– Ijesztő vagy.
– Nem, nem – csóváltam a fejem. – Előtte.
– Veled leszek szilveszterkor – mosolyodott el.
– Ahha. Klassz – néztem elismerően. – És ha te velem… Akkor Csabi nyilván…
– Na jó, mennem kell – értette meg Eszti, hogy én mit értettem meg, aminek következtében elég sietősnek tűnt.
– Ki ne lépj! – kiáltottam rá.
– Erről nem mondhatok semmit. Ne már, Lia, mennem kell.
– Csabi Norbival lesz! Ugye? Hova mennek? Mire készülnek? Úgyis megtudom előbb-utóbb! Jobb, ha te mondod el.
– Jó, jó – túrt bele a hajába fáradtan. – Oké. Úgy beszéltük meg ...(a folytatásért kattins IDE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése