2013. május 4., szombat

Érettségi

!!Most nem SZJG-vel kapcsolatos bejegyzést írtam!!

Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan Szent Johanna Gimi olvasók, akik most fognak érettségizni. 

Mindenképp kipihenten menjetek, és tudom, hogy nem egészséges, de csoki is legyen kéznél. :) Persze mértékkel fogyasszátok!:)
Bár én még messze állok az érettségitől, de dolgozatok és versenyek előtt teletömöm magam csokival.:D
Én nem vagyok mértékletes.:D

Az érettségi napjának reggelén feltétlenül ellenőrizzétek, hogy minden szükséges eszközt beraktatok-e a táskába. Legjobb, ha ezeket még előző este összepakoljátok! Semmi ne maradjon otthon, ami fontos lehet!

Amikor megkapjátok a feladatsort, osszátok be, hogy mennyi idő jut mindegyikre. Ha valamit nem tudtok, ne essetek pánikba, hanem menjetek tovább arra a feladatra, amelyiket biztosan tudjátok. 

Ha esetleg valamelyik vizsgád nem sikerül úgy, ahogy szeretted volna, ne add fel, próbálj a következőre koncentrálni, s azzal javítani!


Sok szerencsét kívánok Nektek, érettségizők!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése