2013. március 23., szombat

Kalauz...♥:)

"Kedves Olvasók! 

Itt a lehetőség, hogy véleményetekkel felkerüljetek a Szent Johanna gimi Kalauz borítójára. ♥ Írjátok meg, mit gondoltok a sorozatról egy rövid kommentben EHHEZ a bejegyzéshez. Rövid, tömör véleményeket várunk, valós, tehát az igazi nevetekkel aláírva. Egy olvasótól csak egy véleményt várunk, és kérjük, hogy egyedül írja alá, mert egy véleményhez csak egy nevet veszünk figyelembe. Akik már szerepeltek valamelyik kötet borítóján, sajnos nem vehetnek részt. A véleményeket vasárnap este 20h-ig várjuk, a kommentek közül a Ciceró Könyvstúdió fogja kiválasztani, mi kerülhet a borítóra. A lájkok természetesen nem számítanak. ♥"


11 megjegyzés:

  1. Amikor az SzJG megjelent az életemben egy új korszak vette kezdetét.Nem Reni, nem Cortez és nem is Virág korszaka.A legjobb korszak; az SzJG korszaka!Egy vidám, boldog, izgalmas, szeretetre méltó korszak... Leiner Laura új utat mutat a tiniknek.Egy új életmódot, egy új felfogást... egy csodás könyvben. :) A legjobb könyvben amit valaha olvastam...
    Kovács Kitti

    VálaszTörlés
  2. Ezt kiírtad a Szent Johanna Gimi hivatalos facebook oldalára?
    Nagyon jó szöveg lett!:)

    VálaszTörlés
  3. Hát....nem is tudom,hogy hol kezdjem a kötet nagyszerű a szereplők még nagyszerűbbek benne. Laura nagyon is jó munkát végzett és ahogy olvastam az egész kötetet úgy éreztem soha de soha nem tudom lerakni ami nagy ritkán történik velem egy könyv kapcsán. Reni életét úgy gondolom,hogy mindenki egy kicsit is a sajátjához tudta kötni.És persze Reniék osztályához tudta egy kicsit is a saját osztályát is kötni a tanárok szintén!És remélem,hogy nem csak nekem tetszett ennyire egy könyvsorozat!!!!És utoljára nagyon szertném megköszönni Laurának,hogy megírta ezt a könyvsorozatot!!!!!
    Horváth Amanda :) <3 <3 <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek Veled!:)
      És hidd el, hogy nem csak Neked tetszett nagyon a könyvsorozat!:) Én is imádom:)♥
      És alig tudom elhinni, hogy Reni, Kinga meg a többiek nem is valódi személyek..annyira a szívemhez nőttek a karakterek, hogy úgy érzem, mintha személyesen ismerném őket.:)

      Törlés
  4. Én mindig is utáltam olvasni . Elkezdtem ezt a könyvet és éjszakákon át is olvasok . Nagyon de nagyon imádom és ha valami bánt elkezdem olvasni és már jobb kedvem lesz. Nagyon nagy hatással van rám. nem is tudom mi lesz velem ha vége

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem utáltam, de nem is nagyon szerettem.:D
      Nagyon jó poénok vannak benne.:D
      Nagyon jó szöveget írtál!:)

      Törlés
  5. ÉN NAGYON IIMÁDOOOOOOM AZ SZJGT!!!!!!!!!
    EZ A KEDVENC KÖNYVSOROZATOM !!!!!!!!!!
    BÁRCSAK ÉN IS A SZENT JOHANNÁBA JÁRNÉÉK!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom!:)♥ Ezért is vezetem ezt a blogot♥
      Én régebben rengeteg könyvsorozatot olvastam, de az SZJG egyik nyomába sem érhet.♥
      Legalábbis szerintem:P
      Alapítsuk meg a Szent Johanna Gimnáziumot:D
      Csak rajongók járjanak oda.:D♥♥♥

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szent Johanna Gimi, sokaknak csak egy iskolát jelenthet, de nekem nem.Nekem átvírasztott éjszakák ,izgulás Reniért ,Cortez megszeretése, Ardnold megutálása,érezni ahogy Kinga megkedveli Renit és Virágot.
    Megszerettem ezt a sorozatot, a szereplőit és mindent ami ehez hozzátartozik.
    Hitetetlen hogy vége..
    Marozsán Brigitta Liliána

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint mindegyik gondolat ennél a posztnál, ez is nagyon tetszik!:)
      Kinga az utolsó részben már tényleg kimutatta az érzelmeit.:)
      Arnoldot már az első résztől egy okoskodó, nagyképűnek tartottam:D De hát ízlések és pofonok...:)
      Én Cortez-fan vagyok:P

      Törlés